Försäljning av buketter – Tjörn
25 juli – 11 augusti
Jag har lite odling av snittblommor och jag tycker att det är roligt att binda buketter. Jag vill inte sälja buketter för jag är en glad amatör och därför tänkte jag på att sälja till förmån för Värdens barn.
Jag tänker ställa ett bord vid våran infart och där kommer jag att ställa ut några buketter till försäljning för ca 100-130 kr / styck.. Jag tänker skriva på Facebook för där når jag ut till ganska många.
Anmäl dig för att delta till:



